lunes, 2 de octubre de 2017

TITANIC CELINE DION PARTITURA PARA FLAUTA Y KARAOKE

TITANIC   CELINE DION   PARTITURA PARA FLAUTA Y KARAOKE



Every night in my dreams
fa fa fa fa mi fa
I see you, I feel you,
fa mi fa sol la sol
That is how I know you go on
fa fa fa fa mi fa fa do

Far across the distance
fa fa fa fa mi fa
And spaces between us
fa mi fa sol la sol
You have come to show you go on
fa fa fa fa mi fa fa do

Near, far, wherever you are
fa sol do DO sib la sol
I believe that the heart does go on
la sib la sol fa mi fa mi re do
Once more you open the door
fa sol do DO sib la sol
And you're here in my heart
la sib la sol fa mi fa
And my heart will go on and on
mi mi fa sol la sol fa

Love can touch us one time
fa fa fa fa mi fa
And last for a lifetime
fa mi fa sol la sol
And never let go 'til we're gone
fa fa fa fa mi fa fa do

Love was when I loved you
fa fa fa fa mi fa
One true time I hold to
fa mi fa sol la sol
In my life we'll always go on
fa fa fa fa mi fa fa sol do

Near, far, wherever you are
fa sol do DO sib la sol
I believe that the heart does go on
la sib la sol fa mi fa mi re do
Once more you open the door
fa sol do DO sib la sol
And you're here in my heart
la sib la sol fa mi fa
My heart will go on and on and
mi mi fa sol la sol fa


You're here, there's nothing I fear,
fa sol do DO sib la sol
And I know that my heart will go on
la sib la sol fa mi fa mi re do
We'll stay forever this way
fa sol do DO sib la sol
You are safe in my heart
la sib la sol fa mi fa
And my heart will go on and on
mi mi fa sol la sol fa 

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

Déjame tus comentarios y dudas